Rozita design - iskrenost i srčanost kao zaštitni znak

30.6.18

Rozita design je sinonim za dječju modu kao i kombinacije koje rado nose mame i kćeri. U cijeloj se priči osjeća velika ljubav s kojom se pristupa šivanju svake haljinice, svake suknjice, svakog odjevnog predmeta. I upravo zbog te ljubavi koja ih pokreće i tjera da nas svakim danom iznova oduševljavaju, cijela priča je još posebnija te ju danas želim podijeliti s vama. 

Malo kad u životu susrećem ljude koji svoj posao rade s tolikim guštom, a hvala Bogu Instagram ih je pun i Rozita design je upravo jedan takav brand. Brand u kojemu nastaju najljepši odjevni predmeti za naše curice. Što god poželite oni će vam ostvariti i sašiti haljinicu, suknjicu, kompletić, što god treba. Kako i sami kažu, najsretniji su kad mogu ispuniti želju svojih malih klijentica a još su sretniji kad one ponosno nose njihove kreacije. Osluškuju želje kupaca i za njih stvaraju kvalitetne i dizajnom predivne modele. Uvijek imaju posla i gužve pa vam je jasno koliki je interes za ono što rade. U svakom slučaju, ne možete pogriješiti što god da odaberete iz njihove kreativne radionice. Jedno je sigurno, a to je da ćete zablistati, i vi i vaša djeca.

Prije nego krenemo s pričom, moram samo još reći da je Linda jedna simpatična i iznimno draga osoba, jednostavna, vesela, prije svega pristupačna, komunikativna i nadasve kreativna. Malo je takvih ljudi. Znate ono kad je netko običan ali je sve samo ne običan već poseban u svojoj jednostavnosti. Takva je i Linda. Jedinstvena. Mislim da upravo zbog te njezine naravi, vedrine, i njezin brand postaje sve poznatiji. Njezin se zarazni, pozitivan karakter osjeća i u njezinim razigranim kreacijama. Sve pršti nekom posebnom energijom. Ljudi prepoznaju kad je netko iskren i srčan te cijene jednostavnost kod ljudi i rekla bih da je upravo ona sama "zaštitni znak" iliti zaštitno lice svog branda. Sigurna sam da je s takvim pristupom i stavom čeka svijetla budućnost, a to joj zaista i želim od sveg srca. Kad bi bilo više ljudi poput Linde, koliko bi nam svijet bio lijep? Ako vas sad nisam uvjerila da se prepustite čitanju i da zavirite u neki od njihovih online kutaka, onda sam sigurna da će vas priča u nastavku uvjeriti. 

P.S. Mame, ako ste mame djevojčica napominjem da bi mogle gledanjem fotografija u nastavku i fotkica na njihovim društvenim mrežama doći u iskušenje. Imaju toliko diiivnih kombinacija u ponudi za mame i kćeri, ako ste taj tip da se volite odjenuti jednako sa svojom curicom, onda ste na pravom mjestu. A mogla bi vas očarati i jedna krasna duga suknja od tila u rozoj boji u kompletu sa crnom majicom s lutkicom i šeširom ili možda poneka suknjica od tila za curice, recimo u lijepoj zlatnoj boji. Znam da ima i ljubitelja jednoroga među vama, pa čak i takvih haljinica imaju, i za mame i za kćeri. Možda su to neki moji favoriti pa ćete vi naći svoje, tko zna..

Uživajte u čitanju...



Evo tko se skriva iza branda Rozita design i kakav je uopće njihov put, kako je brand nastao i dobio ime. Za vas smo saznali kako je počela ova lijepa priča, koja ima i emotivnu pozadinu, te na čiju podršku Linda uvijek može računati:

"Ja sam Linda Lozo, a brand je dobio ime po mojoj curici Rozani, zbog koje je sve i počelo .
Prije otprilike 5 godina, bila sam već neko vrijeme na porodiljnom i umirala od dosade. Uvijek sam bila hiperaktivna, voljela sam puno raditi, istraživati, nikad nisam mogla biti dugo na jednom mjestu. Kad sam rodila svoju Rozanu, moje aktivnosti su se svele na mijenjanje pelena, dojenje, kućanske poslove i povremeni izlazak iz stana. Pomalo sam ludila. U tom periodu izdešavale su se raznorazne negativne situacije u obitelji i ja sam odlučila da pod hitno moram nešto početi raditi, dok nisam pukla ko kokica. 

Počela sam sa vezenjem i slično, jer nisam imala nikakvog alata. 
Kad su vidjeli koliko imam volje i želje , muževa obitelj poklonila mi je materijale i mašinu, koja je u njihovoj obitelji bila preko 40 godina, a koristila ju je pokojna svekrva, po kojoj je mala Rozana dobila ime, pa cijela ta priča ima posebnu draž i značenje.. baš ništa u životu nije slučajno .. Ta mašina će imati posebno mjesto u mom prvom dućanu kad ga otvorim...

Iako nisam znala ni uvući konac u nju, nisam odustajala i nas dvije smo postale best frendice :D. Na početku je bilo svega, krivih šavova, još krivljih krojeva :D...  bila sam totalno samouka, ali ljudi su voljeli moju pozitivu i šarm i narudžbe su se nizale :).

Ovu priliku želim iskoristiti i kako bih se zahvalila onima zbog kojih sam danas tu gdje jesam. Velikaaa zahvalaa ide mojoj i muževoj obitelji i mom mužu, jer su od početka do dana današnjega, moja najveća moralna, financijska i svake vrste potpora !




Malo, pomalo, dogurala sam daleko, iako radim puno fizički i psihički, i nekad padam s nogu, pozitivne reakcije ljudi koji kupuju od mene, njihove poruke i oduševljenje proizvodima daje mi neopisivu snagu. Osjećaj kad djeca i žene obožavaju nositi tvoj rad, je neopisiv. Kupci mi se stalno vraćaju iz godine u godinu, sa tom djecom rastem i ja. Ne mogu vam opisati riječima koju sreću i ponos osjećam, kad dijete koje su obukli u moje kreacije za izlazak iz rodilišta, sad oblače za važne predstave ili svečanosti.

Imam puno malih princeza koje znaju moje ime, a nikad me nisu uživo upoznale. One s velikom radošću iščekuju moje paketiće, a to je zaista pravi blagoslov u današnje vrijeme.
"

Što se tiče njihove ponude proizvoda, u proteklim godinama u njihovim radionici se zaista radilo svašta. Gotovo da ni nema proizvoda koji nije izašao iz njihove kreativne radionice, okušali su se zaista u svemu. U ponudi su ostali oni proizvodi koje su kupci sami odabrali, naručujući ih iznova i iznova, poput trakica za kosu, slinčeka, bodija i majica, bogatih suknjica od tila za velike i male, raznih vrsta haljina, suknjica itd.



Nedavno su predstavili i novu ljetnu kolekciju koja je sve osvojila. Društvene su mreže tad preplavile njihove fotkice predivnih haljina, kompletića sastavljenih od majica s lutkicama i krasnih suknjica od tila. Kad su izbacivali kolekciju, posvetili su se baš svemu, svakom detalju, i priča je izašla savršena. Sve je savršeno funkcioniralo, od same odjeće koju su nam pripremili pa do fotkica koje su napravili za predstavljanje kolekcije. Zanimalo nas je po čemu je nova kolekcija posebna i kakve su reakcije kupaca na novitete koji su predstavljeni.

"Trudim se pratiti trendove i svakom proizvodu dodati svoj touch, svako godišnje doba nosi novu kolekciju sa sobom, tako je na red došla i nova ljetna kolekcija, na koju sam ujedno i najponosnija.
Najveća novost ljetne kolekcije je lutkica Rozita, o njoj sam razmišljala jako dugo i htjela sam tržištu ponuditi proizvod koji je u potpunosti samo moj i totalno drugačiji od drugih.

Trebalo je dugo dok su se sve stvari poslozile na svoje mjesto i napokon je ugledala svijetlo dana. Tržište je puno istih proizvoda, kopija, kineske robe, zaista sam tužna i razočarana kad vidim da ljudi nemaju ni želje ni volje stvoriti nešto novo. Zato sam najponosnija jer sam uspjela i kupci su je odlično prihvatili, a to je na kraju krajeva najvažnije.
"



Za izradu svojih odjevnih kombinacija koriste razne materijale, od običnog 100 % pamuka, do jerseya, viskoze, satena, modnog tila, čipke. S obzirom na financijsku situaciju i klimu u Hrvatskoj nastoje uvijek u ponudi imati casual, jeftinije materijale i skuplje, finije. Kažu da ih skuplje košta materijal, nego gotova uvezena haljina ili suknja, i zato se ljudima ponekad nije lako odlučiti na kupnju. Iz tog razloga uvijek imaju u ponudi ekstra stvari kako bi si svatko mogao kod njih priuštiti barem nešto otkačeno i drugačije. Divno je što danas netko misli na sve i svakoga.

Draga Linda nam je ispričala i da se njihovi proizvodi koje imaju u stalnoj ponudi nose diljem države i Europe. Imaju puno stalnih kupaca koji su od njih kupili gotovo sve što su ikad proizveli pa kaže i da najviše zbog njih mora stalno izmišljati nešto novo. A kad im stigne proizvod na kućnu adresu, uglavnom zavlada velika euforija, jer uvijek kažu da su proizvodi puno ljepši uživo nego na slikama. Evo što kaže o tome kako se osjeća zbog prepozitivnih reakcija svojih kupaca i činjenice da im svojim kreacijama uljepšava najljepše, one bezbrižne, dječje dane.




"Kao prvo ljubav i poštovanje prema svakome je moj životni moto i ljudi to osjete. U 5 godina otkad se s ovim bavim nikad, apsolutno nikad, s nikim se nisam zakačila. A bilo je raznoraznih situacija, i grešaka s moje strane, i pokušaj kupca da me zezne, mislim baš svega. Prošlo mi je 1000-e žena kroz inbox i život, ali svaki put sam problem uspjela riješiti normalnim, pristojnim tonom. Reklamacije sam uvažavala i kad sam bila kriva i kad nisam, a bilo ih je jako malo. Drugo, svoj posao obožavam, i u njemu ima svega, svakakvih krivih dana i teških trenutaka, ali ništa se ne može mjeriti sa srećom koju osjetiš kad napraviš nešto wauuu po prvi put.

Puno puta sam se zapitala primjeti li itko te detalje. Kad misliš da je sve gotovo, ode još pola sata-sat na dovršavanje. Neke proizvode imam osjećaj da radim danima... ali onda ti kupci pišu, zovu te, hvale te, naručuju, i shvatiš da je zapravo sve upravo u tim detaljima.
"



Na upit o planovima za budućnost, Linda mi je ispričala da se u njihovoj radionici nove ideje i proizvodi stvaraju spontano, netko naruči nešto novo, što nemaju u ponudi i daju joj otvorene ruke, i eto novog proizvoda. Kaže da joj je to najveća pohvala i radost jer tada nastaju najljepši komadi. Inspiracija dolazi sama od sebe, u bilo kojem trenutku. Kao što kaže, "kreativnost nikad ne možeš potrošiti, što je više koristiš, to je više imaš. <3 i="">" Podijelila je s nama i da uskoro stižu i nove lutkice uz lutkicu Rozitu, a ideja za izradu haljinica, suknjica i ostalog ima bezbroj. Tako da možemo još svašta očekivati i imamo se čemu veseliti.

Linda iskreno vjeruje da će njezin brand iz dana u dan nastaviti rasti i da će ovo ostati igra bez granica, jer raditi posao u kojem se često igraš, hraniš dijete u sebi, je nešto najljepše te si ispunjen i sretan.





Svi njihovi proizvodi za sada su dostupni na stranici Rozita Design ili na Instagramu @rozita_design i naručuju se preko inboxa. U tijeku su i pregovori za neke dućane na raznim lokacijama, u planu je i web shop, a u dogledno vrijeme sigurno će otvoriti i svoj dućan. 





Fotografije su vlasništvo Rozita design branda
 

Objavi komentar